x تبلیغات
طراحی سایت

چه کنیم که استفاده از پاپ اپ برای سایت ما تاثیر مثبت داشته باشد؟

این را بدانید که pop-up میتواند در رنک وب سایت شما اثر گذار باشد طراحی سایت در مشهد در شرایطی‌که از پاپ آپ های فرصت دار استعمال نمائید در‌حالتی که شما راه‌حل ای جز به کارگیری از پاپ آپ ها ندارید، میتوانید فرصت اکران تبلیغات بینابینی را تغییر تحول دهید.
 
برای مثال گشوده شدن پنجره ها را به پس از رسیدگی استفاده کننده موکول فرمائید.
 
مثلا پاپ آپ ها بعداز برهه زمانی مجال معین گردیده ای کار نماید.
 
همین طور می‌توانید از پاپ آپ اسکرول به کار گیری فرمائید.
پاپ اپلیکیشن اسکرول یک مورد عالی برای ساخت پاپ آپ شما میباشد.
 
این پاپ آپ وقتی به یوزرها نمایش داده می شود، که مخاطب محتویات برگه را حدودا تا پایان و یا این که تا حدی که شما معین می نماید و استفاده کننده اسکرول می نماید، خوانده باشد.
 
و قادر است توصیه دهنده تلاوت مطلبی دیگر و یا این که پیشنهادی برای خرید داده ها کاملتر به عبارتی یادگرفتن و مقاله باشد.
 
تبلیغات بینابینی که از بینش گوگل غیر مجاز میباشند
مجموع تبلیغات بینابینی تهاجمی نمی باشند و از نگرش گوگل نمرات مختلفی می‌گیرند.
 
در صورتی‌که تبلیغات بینابینی شما برای مخاطب ساخت و ساز مزاحمت نماید و محتوای تبلیغاتی نا مرتبط باشد، درجه و رنک وب سایت شما‌را تحت می‌آورد.
 
از اطلاع رسانی هایی که گوگل تا قبل از این آنان‌را جریمه نموده است اجتناب فرمائید.
 
به کار گیری از تبلیغات غیر تهاجمی
تبلیغات بینابینی غیر تهاجمی از بینش گوگل امتیاز منفی ندارد.
 
تبلیغات بینابینی غیرتهاجمی مانند آگهی به یوزرها در امر وب سایت که از نگاه رسمی می بایست این محتویات ساخت خواهد شد.
 
پاپ آپ هایی مانند پیام های slide-ins ، اطلاع رسانی بنری، صفحه ها و غیره که وسعت گزینه پذیرش از نگاه گوگل را فرا بگیرد مشکلی تولید نمی نماید.
 
در شرایطی که از تبلیغات بینابینی تهاجمی و غیر تهاجمی اطلاعی ندارید از pop up هایی که تمام برگه را می‌گیرد و برای بازرسی مخاطب نقص‌ تولید می نماید استعمال نکنید.
 
به کار گیری نکردن از بعضا تبلیغات بینابینی
پاپ آپ های گزینش گویش در وبسایت سبب نزول قیمت یک شیت میشود چون جزء پاپ آپ های مزاحم میباشند و گوگل آن‌ها‌را جریمه می نماید.
 
پاپ آپ های sticky sidebars، دکمه هایی برای اشتراک گذاری محتوا، گفتگوی آنلاین، کوپن تخفیف و غیره را با احتیاط به کار گیری فرمایید هرچند که‌این مورد ها بر روی seo شما اثر منفی ندارد.
 
موردها تحت را مد حیث داشته باشید در شرایطی‌که از پاپ آپ به کار گیری میکنید:
 
در‌حالتی که که از تبلیغات بینابینی فرصت رخنه‌ کردن وبسایت به کار گیری میکنید تگ no-index را درکد وب سایت خویش استعمال نمائید.
تا جایی که میتوانید از پاپ آپ های مخفی در تلفن همراه اجتناب نمائید.
برای رسیدگی اثر پاپ آپ ها ذر seo وب سایت می‌توانید از ابزار Interstitial Penalty Checker به کارگیری فرمائید
امید‌است‌ این نوشته‌ی علمی برای شما موءثر بوده باشد.
دقت :درصورتی که فرصت ندارید و یا این که میخواهید یک پاپ آپ ماهر برای تارنما خویش تولید نمایید، کمپانی ساخت وب سایت و seo اینترنت داران این عمل را برای شما جاری ساختن خواهد بخشید.
 

استفاده از تصاویر باکیفیت

 

 
تصاویر از مهم ترین اجزای ورقه تولیدها می باشند چون او‌لین چیزی طراحی سایت در مشهد میباشند که درین صفحه ها سبب جلب اعتنا استفاده کننده میگردند. هر چه عکس محصولاتتان کیفیت عالی خیس و بدیهی خیس باشد سبب جذب بیشتر مخاطب می‌شود. در خرید آنلاین یوزرها مدام به عکس تولید ها با تمرکز نگاه میکنند تا از چگونگی و سالم متاع متبوع مطمئن شوند. یک‌سری نکته در ارتباط با تصاویر تولیدات می‌باشند که بایستی به آنان اعتنا کنید:
سایز تصویر
زمانی می‌گوییم رزولوشن عکس عالی باشد منظورتنها چگونگی تصویر وجود ندارد بلکه سایز آن نیز می باشد. سایز عکس می بایست طوری باشد که استفاده کننده به راحتی بتواند جزئیات محصولا را ببیند.
تصاویری که خیلی تبارک یا این که خیلی خرد میباشند و سایز قابل قبولی ندارند منجر نارضایتی مخاطب و بیرون شدن وی از ورقه می‌شوند.
شایسته ترین شغل به کارگیری از تصاویر با سایز یکسان می باشد که امکان زوم شدن دارا هستند تا استفاده کننده از زاویه نزدیکتری توانا به دیدن آنان باشد. این خصوصیت را می‌توانید در وب سایت دلبند که از مثال شغل های ساخت وب سایت فروشگاهی ما هست مشاهده کنید:
 
 
هم چگونگی عکس و هم اقتدار زوم آن به استفاده کننده اذن می‌دهد که حتی دوخت و مال پارچه را به راحتی ببیند و تحقیق کند.
تصاویر فرآورده در زوایای گوناگون
درصورتی که می‌خواهید مخاطب به روءیت کرد بهتری نسبت به فرآورده رسد و آن‌ها‌را تشویق به خرید کنید کوشش نمائید هر چه بیشتر درخصوص کالا داده ها بدهید. مطلقاً عکس های مختلفی از زوایای گوناگون از کالا بگذارید تا مخاطب به طور کاملً فرآورده را چشم و به ذهنیت دقیقی از کالا شما رسد.
توضیحات خلاقانه برای محصول ها
نصیب توضیحات در کاغذ تولیدات از 2 جنبه التفات داراست: اولیه اینکه به بهبود seo وبسایت امداد میکند. با ساخت و ساز توضیحات منحصربه‌فرد و کیفیت بالا به یاور به کارگیری از لغت ها کلیدی مرتبط شانس شمارا چهت نیل به درجه عالی در گوگل ارتقا می دهد. دوم اینکه متن توضیحات مطلوب می تواند منجر جذب و نگه داشتن استفاده کننده و تبدیل آن به مشتری گردد.
در صورتیکه شما مالک یک وبسایت فروشگاهی با هزاران جنس می باشید مطرح ترین بحران برای شما ساخت توضیحات اختصاصی برای آحاد تولیدات هست. آری تمامی می‌دانیم که فعالیت رنج میباشد اما یا این که می بایست این عمل را اجرا دهید یا این که ریسک حیف کردن وسعت قابل توجهی از ترافیک را بپذیرید.
حتی در شرایطی‌که مخاطب شما امکان قرائت هزاران کلمه و واژه در نصیب توضیحات را داشته باشد اما پیشنهاد می‌کنیم که حداکثر میان 60 تا 80 کلمه و واژه از توضیحات را اکران داده و دکمه ای برای رسیدگی بیشتر قرار دهید مانند دکمه "More" یا این که "استیناف بیشتر".
در طول ساخت و ساز توضیحات جنس بدین نکات اعتنا نمائید:
•    توضیحات محصولاتتان می بایست اختصاصی باشد.
•    هیچ گاه توضیحات محصول ها شبیه را از تارنما های دیگر اسکن نکنید این شغل موازی میباشد با نابود کردن نرخ تبدیل سایتتان.
•    درصورتی که خودتان نمیتوانید برای آحاد تولیدات توضیحات تولید فرمایید شخصی را به طور پروژه ای استخدام نمائید تا دراین باره به شما یاری دهد.
قابلیت گزینش تعداد و رنگ های متعدد
تجارب اثبات کرده که اکثری از یوزرها به جهت نبودن آپشن تعیین رنگ یا این که تعداد متاع از کاغذ محصول ها بیرون می گردند. عده ای میباشند که حتی محصولی را از اینترنت سایتی دیگر گران خیس خریداری میکنند تنها به جهت لینکه این آپشن ها در آن وجود داشته میباشد.
ایده مهم در تارنما فروشگاهی این میباشد که استفاده کننده بتواند به راحتی تعدادی مال را با ویژگی ها دلخواه خودش به یکباره خریداری نماید و نیازی به رجوع و برگشت یا این که رفتن به برگه دیگری نباشد.
پس در صورتیکه جنس شما در رنگ های گوناگون عرضه می‌شود مطلقاً آپشن گزینش رنگ را برای آن قرار دهید.
نکته: برگه ایده آل برای محصول ها ورقه ای میباشد که در آن هیچ چیز مبهمی برای استفاده کننده نیست.
نصیب ایده ها یوزرها
وجود ایده ها یوزرها در ورقه تولیدات تأثیر بسیار متعددی بر روی یوزرها دارااست. از مشتریان خویش که از سرویس ها یا این که محصول ها شما راضی بوده اند بخواهید که در برگه مربوطه حیث خویش را راجع‌به آن مال اعلام نمایند تا مخاطب با دیدن آن‌ها میل بیشتری به خرید آن مال پیدا نماید.
قابلیت و امکان اشتراک گذاری در شبکه های مردمی
وجود دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های عمومی استفاده کننده را تشویق میکند تا فرآورده متبوع خویش را با دوستان یا این که آشنایان خویش در شبکه های مردمی متعدد به اشتراک بگذارد. بدین ترتیب ترافیک ورودی از روش شبکه‌های‌اجتماعی هم ارتقاء می‌یابد.
دکمه اضافه کردن به سبد خرید
یک کدام از مهم ترین موادسازنده در کاغذ تولید ها دکمه "اضافه کردن به سبد خرید" است. این دکمه می بایست به راحتی در برگه چشم گردیده و یافت خواهد شد در غیر این شکل مشتری خویش را از دست میدهید.
 

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را پیدا کنیم؟

 

 
امروزه سرویس ها طراحی وب التفات متعددی در استخراج و امور و مشاغل دارااست. طراحی سایت در مشهد بطوری که سالانه هزاران وبسایت در سراسر دنیا به وسیله شرکت ها طراحی وب سایت در دنیا پیاده سازی گردیده و در دست مشتریان گذارده می گردند. اما در کنار این سرویس ها، بهینه سازی وبسایت نیز در ارتقاء مرتبه تارنما ها در نتیجه ها جستجوی لغت ها و کلمات متبوع یوزرها، مداقه متعددی دارااست و از این رو اکثری از شرکتهایی که سرویس ها ساخت سایت و هواخواهی آنها‌را ارائه میدهند، در مسئله بهینه سازی یا این که seo وبسایت های اینترنتی نیز عمل دارا هستند. 
 
به همین خواسته اشخاص یا این که شرکت ها و مراکزی که به هر دلیلی نیاز به یک سایت دارا هستند، معمولا کارایی می نمایند تا کمپانی هایی را پیدا نمایند که شایسته ترین و زیباترین تارنما ها را برای آنان پیاده سازی نمایند. ولی از طرف دیگر تعداد موسسات ساخت وب سایت های اینترنتی نیز معدود وجود ندارد و در حالتی‌که به اطلاع رسانی های نوشته شده در خبر نامه ها و بقیه نشریات و یا این که تبلیغات اینترنتی اعتنا نمایید، اسم ده ها و حتی صدها کمپانی والا و خرد را پیدا خواهید کرد که بعضی از آن‌ها مدعا می باشند که با دست‌کم هزینه برای شما تارنما پیاده سازی می نمایند!
 
ولی نکته قابل توجه در دنیای ساخت سایت چگونگی میباشد. در اصل اکثری از کسانی که با سایت ها سرو فعالیت دارا‌هستند، جهت نظارت چگونگی ساخت وب سایت، مفاد تحت را در لحاظ می‌گیرند:
 
·   زیبایی تارنما (پیاده سازی UI)
 
·   نرم‌افزار نویسی تارنما و مقر اطلاعات (data base)
 
·   کاربری مطلوب وبسایت
 
·   سرعت Loading سایت
 
·   امنیت وبسایت (در قبال تهاجم ها هکرها)
 
·   سئو تارنما (بهینه سازی)
 
·   امان مطلوب
 
 
مطلقا صرفا شرکت ها و با سابقه و حرفه‌ای گسترش دهنده تارنما های اینترنتی میتوانند کل موقعیت مذکور را به صدق برای مشتریان خویش طراحی و به شایسته ترین نحو ممکن به آن‌ها ارائه دهند. اما دقت به موادسازنده اساسی در ساخت وب سایت ماهر، نیز یاری بزرگی به ارائه هر چه خوب سرویس ها اینترنت می نماید. البته می بایست مشاهده کرد که چه گونه می قدرت از بین تعداد انبوهی از موسسات ارائه دهنده سرویس ها پیاده سازی و نرم‌افزار نویسی وبسایت ها، شایسته ترین ها را تعیین کرد. به عبارت خوب گزینش شایسته ترین شرکتهای ساخت سایت چه طور میباشد؟
 
در این باره پیشتر در نوشته‌علمی فرآیند تعیین کمپانی طراحی وب سایت نکاتی را جهت شناخت هر چه بیشتر شما نوشته ایم و اما در شکل عشق و علاقه و رغبت میتوانید به مقاله ها دیگر تارنما ما مانند ساخت سایت حرفه‌ای، تفاوت موسسات ساخت سایت ماهر با بقیه شرکتهای چیست؟ و... مراجعه و از نکات نام برده در آن ها به کارگیری فرمائید. ولی در‌این قسمت قصد داریم نکات کلیدی و مهمی را به شما معرفی کنیم که با پیش گویی آن‌ها میتوانید تا حد متعددی داشتن یک تارنما مطلوب و به کارگیری از سرویس ها حرفه‌ای را برای خویش ضمانت نمائید. لذا سفارش میکنیم به توجه موردها تحت را در لحاظ گرفته و در زمینه ی هریک از آن ها قبل از بستن تفاهم نامه ساخت وب سایت با آن ها، تماما پژوهش نمائید:
 
 
1- پژوهش حقیقی وواقعی بودن کمپانی ساخت سایت:
حقیقی و ماهر بودن موسسات ارائه دهنده سرویس ها طراحی وب سایت، یکی‌از اولیه معیارهای گزینش شماست. به‌این مضمون‌ که متاسفانه اکثری از اشخاص به طور فردی مبادرت به طراحی وب کرده و آن را به اسم یک کمپانی یا این که ذیل یک سازمان ساختگی معرفی می نمایند. در واقعیت تفویض مراحل طراحی وب سایت به یک فرد اشتباهات متعددی را بخصوص هنگام نیاز به سرویس ها تامین برای شما ساخت‌و‌ساز خواهد کرد. افزون بر آن یک فرد به تنهایی نمی تواند بر کل جنبه های تارنما مسلط باشد. طراحی وب یک شغل تیمی میباشد که هر فرد در حوزه بخصوصی کارشناس میباشد. نصیب ظاهری وبسایت پایین حیث متخصصان UI و طراحان گرافیکی اعمال می‌گیرد ، نصیب مرتبط با کد نویسی ها ذیل حیث متخصصان نرم افزار نویسی و مقر داده جاری ساختن میگردد و به صورت انقطاع هیچ فردی به تنهایی نمی تواند در مجموع این مسئله ها دارای تخصص باشد.بدین ترتیب نظارت اینکه حقیقتا تارنما شما پایین حیث یک کمپانی حقیقی وواقعی و دارای تخصص پیاده سازی میگردد یک کدام از قدم های اول گزینش کمپانی طراحی وب میباشد.
 
 
2- مثال شغل های کمپانی ساخت وب سایت
یک کدام از راه و روش های آشنایی کوشش و توان های اشخاص، پژوهش سابقه فعالیت و یا این که مثال کارهایی میباشد که در قبلی اعمال داده اند. همین قضیه در زمینه‌ی دنیای اینترنت و همت شرکتهای طراحی وب های اینترنتی درستی می نماید. به همین جهت به شما سفارش میکنیم قبل از پیشنهاد دادن وبسایت به کمپانی متبوع، مطلقا مثال شغل های متفاوت آن‌ها را ملاحظه کنید و آنگاه تصمیم بگیرید. شایسته ترین شرکت ها طراحی وب سایت مثال های خویش را در معرض در روئت کرد یوزرها قرار میدهند تا با تنوع کاری آن‌ها آشنا گردید. ولی نکته حائض اهمیت این میباشد که داشتن مثال شغل های گوناگون و قشنگ لزوما در معنای حرفه‌ای بودن وجود ندارد. بلکه گاهی برعکس خیل عظیم مثال فعالیت پیاده سازی در بازه زمانی کوتاه میتواند علامت استعمال از پوسته های مهیا و پیاده سازی های خوشگل البته بی چگونگی نیز باشد.
 

مزیت های وبسایت نویسنده

 
3. رقابت جنگ
 
 
روزمره هزاران کتاب نو روانه بازار میگردد. امروزه ناشران بسیار طراحی سایت در مشهد در چاپ کتاب درگیر می‌باشند و مجبورند ورژن‌های خطی را به بازار منتقل نمایند. به همین برهان میباشد که انتشارات تازه هر روز ظهور می‌نمایند.
رقابت پهناور میباشد. برای فروش بیشتر کتاب و یافتن خوانند‌گان نو، می بایست خویش را از سایر غیروابسته نمائید. یکسری نحوه برای تبلیغ و معرفی کتاب وجود دارااست ازجمله، تبلیغات آفلاین و آنلاین، انتقاد و پژوهش کتاب‌ها به وسلیه  اینفلوئنسرهای اینستاگرام و غیره. که اکثر ناشران این سرویس ها را ارائه می دهند، البته هزینه آن برای هر تالیف کننده بسیار گران میباشد.
 
تارنما تالیف کننده جایگزین کلیه این شیوه حل‌های بازاریابی کتاب میباشد. همگی نویسندگان تارنما ندارند. زمانی یک کدام از آنان‌را دارید، به یک نقطه مثبت تبدیل می گردد و به شما امداد می‌نماید تا بر خوانند‌گان تأثیر بگذارید.
 
از جمله، در صورتی‌که هزار مولف تازه با میزان دارایی یکسان برای بازاریابی کتاب منتشر گردیده باشند و تنها بیست نفر از آن‌ها دارنده وبسایت باشند، آن بیست نفر توانا خواهند بود رقابت را محصور نمایند.
 
 
 
4. آغاز به درآمدزایی از سایت تالیف کننده فرمائید
شیوه های متعددی برای درآمدزایی از یک وبسایت تالیف کننده و آغاز درآمدزایی از آن وجود دارااست. بعضا از نکات کلیدی را در اینجا خلاصه ذکر میکنیم.
 
یک رویکرد این میباشد که برای وبسایت خویش تأیید Google AdSense  را اخذ فرمائید. برای این مراد، تارنما شما بایستی دست‌کم شش ماه از قدمت آن قبل باشد، دارنده محتوای مخصوص در آن باشد و نباید هیچ یک از خط سیاق‌های Google را نقض نماید. بعد از آن میتوانید درخواست AdSense فرمائید. بعد از تأیید، Google تبلیغات مربوطه را به بازدیدکنندگان شما علامت میدهد. هرچه ترازو اکران و کلیک بر روی آن تبلیغات بیشتر باشد، درآمد بیشتری خواهید داشت.
 
راه و روش دوم ارائه بک پیوند به دیگر وب لاگ نویسان و نویسندگان میباشد. بک لینک و پیوند‌ برای بهینه سازی تارنما‌ها اثرگذار می‌باشند و مرتبه را در Google بهبود می بخشد. براین اساس، اکثری از نویسندگان و وب لاگ نویسان در پی ساخت لینک از وبسایت های دارای اعتبار می باشند. می توانید محتوای آن ها را به طور بدون‌پول منتشر فرمایید یا این که حتی برای به عبارتی مطالبه پول فرمایید.
 
سوم، شما میتوانید تبلیغات پشتیبانی گردیده را در عوض اخذ پول در وبسایت خویش علامت دهید. از جمله، یک نشر دهنده کتاب یا این که تجارت در صنعت شما ممکن میباشد مایل باشد تبلیغات بنری را در نوار کناری وب سایت شما قرار داده و ماهانه به شما حقوق و دستمزد پرداخت نماید.
 
چهارم، شما میتوانید عصر‌های آنلاین خویش را در ارتباط با تخصص خویش، کتاب‌های الکترونیکی اثر گذار یا این که بقیه تولیدها کسب و کار الکترونیک مانند پیراهن‌های سفارشی، نشانک‌ها و غیره ساخت فرمائید.
 
پنجم، تارنما‌ها راهی خوب برای استارت بازاریابی متعلق می‌باشند. صرفا کاری که می بایست اجرا دهید این میباشد که به بعضی از اپ‌های متعلق مرتبط بپیوندید، سرویس ها یا این که تولید ها آنان‌را تبلیغ فرمایید و برای هر ارجاعی درآمد حصول فرمائید.
 
 
 
5. در دست گرفتن بر رشته نویسندگی
درصورتی که شما شخصی می باشید که تایپ کردن را دورازشوخی میگیرید و میخواهید در دراز بازه دراین باره مطالعه فرمایید، می بایست سایت یا این که بلاگ خویش را داشته باشید. بدین ادله میباشد که می توانید مقاله ها، ذهن ها، مشاهدات، نقل عهدوپیمان‌ها، اشعار، خبرها مرتبط با کتابها و بقیه مفاد مرتبط را در آن منتشر فرمایید. اکثر نویسندگان امروزه تنها به اینستاگرام و چهره بوک توکل می‌نمایند که عموم برای سرگرمی و راحتی در آنجا می باشند.
 
شما نمی‌توانید کاملا به رسانه‌های اجتماعی توکل فرمایید تا به مخاطبی دست پیدا نمائید و آن ها را ناچار به تلاوت اثر ها خویش فرمائید. عموم ممکن میباشد تک خطوط و نقل عهد‌های شما‌را در آنجا بخوانند، البته برای تلاوت زیرنویس‌ها وقت نمی‌گذارند. یکی‌از دلایل این دستور این میباشد که یوزرها صفحه ها نوشتاری دیگر، شاعران و نویسندگان را که مطالب شبیه را به اشتراک می گذارند، دنبال می‌نمایند. رسانه‌های اجتماعی صرفا نمی‌توانند جای شما برای تولید اعتبار و یافتن خوانند‌گان حقیقی برای عمل شما باشند.
 

الگو (Patterns) در گوتنبرگ چیست؟

 

خلال بلوک‌ها که برای تولید صفحه ها اینترنت استعمال میشوند، گوتنبرگ طراحی سایت در مشهد دارنده معنا دیگری به اسم “سر مشق” نیز میباشد. سرمشق گروه‌ای از بلوک‌ها میباشد که با هم ادغام می گردند تا یک طرح یا این که پوسته بی نقص را برای یک قسمت یا این که شیت از اینترنت‌وبسایت ساخت نمایند. به صورت معمول، یک سرمشق میتواند دربرگیرنده بلوک‌های گوناگون باشد که برای ساخت و ساز ظواهر یک پارچه و خاص برای صفحه ها اینترنت‌وبسایت به کارگیری میشود.
 
استعمال از الگوها در ساخت وب سایت سبب میگردد پروسه پیاده سازی با سرعت بالاتری صورت بپذیرد. یعنی به جای‌اینکه بلوک‌ها را یک کدام از‌یک کدام از اضافه فرمائید و طرح هر برگه را از آغاز بسازید، می توانید از الگوها استعمال نمایید تا یک پوسته پیش‌فرض را جاری ساختن کرده و بعد آن را بازنویسی نمائید و مبتنی بر نیازهای خویش سفارشی‌سازی نمایید.
 
به ذکر دیگر، الگوها به طراح وبسایت امداد می‌نمایند تا یک ساختار نخستین برای صفحه ها خویش تولید و آن گاه در شکل نیاز با تغییرات جزئی، آن را دستکاری نماید. 
 
چرا اسم این ابزار گوتنبرگ میباشد؟
اسم “گوتنبرگ” از “Johannes Gutenberg”، اختراع کننده ماشین چاپ برداشته گردیده‌است. ابتکار ماشین چاپ در قرن ۱۵ام میلادی، به‌تیتر یک کدام از ابداعات گران قدر تکنولوژیک تاریخ انسان شناخته گردیده است. 
 
گزینش اسم گوتنبرگ برای ابزار ویرایشگر محتوای وردپرس بسیار مدبرانه بود. تشابه ابزار گوتنبرگ وردپرس با ماشین چاپ گوتنبرگ در‌این میباشد که همان طور که یک چاپگر از پوسته‌های حروف جدا برای چاپ استعمال می‌نماید، ابزار گوتنبرگ هم مبنی بر بلوک‌هایی میباشد که به یوزرها قابلیت و امکان میدهد محتوای اینترنت‌وبسایت را به طور بلوک‌های غیر وابسته ساخت و بازنویسی نمایند. 
 
 
 
معرفی ورژن گوتنبرگ ۱۶.۹
وردپرس اخیرا ورژن تازه ابزار ایجاد کرد وب سایت خویش یعنی گوتنبرگ ۱۶.۹ را منتشر نموده است. این بروزرسانی، به یوزرها تجهیزات تازه و قدرتمندی را معرفی کرده که مراحل پیاده سازی وب سایت را بسیار بی آلایش‌ و کارآمدتر نموده است. در‌این نصیب سه گزینه از تغییرات اصلی گوتنبرگ ۱۶.۹، معرفی شد‌ه‌است:
 
 
 
۱. تغییر تحول اسم بلوک‌ها
در ورژن‌های دیرین‌خیس گوتنبرگ، بلوک‌ها دارنده اسم‌های مشخصی مثل “Paragraph” برای بلوک متن یا این که “Image” برای بلوک تصویر بودند. یک ورقه ممکن بود تعدادی بلوک تصویر یا این که متن داشته باشد. به همین برهان در حالتی که می‌گفتید بلوک تصویر، دقیقا مشخص و معلوم عدم وجود که خواسته کدام بلوک تصویر میباشد. این قضیه برای اپلیکیشن‌نویسان و بسط‌دهندگان وب سایت گنگ و سرگردان‌کننده بود. 
 
البته در ورژن نو گوتنبرگ وردپرس، قابلیت تغییر و تحول اسم بلوک‌ها به یوزرها داده گردیده است. امکان تغییر تحول اسم بلوک‌ها، مراحل گسترش وب سایت را سهل و آسان‌خیس می‌نماید به این دلیل که یوزرها می توانند با اسم‌گذاری اصولی بلوک‌ها، پروسه پیشرفت تارنما را با سرعت بیشتری پیش ببرند. این خصوصیت به ویژه برای بسط‌دهندگان پوسته وردپرس نیز بسیار موءثر میباشد.
 
 
۲. تغییر و تحول اسم و تکرار سرمشق
قابلیت و امکان تغییر و تحول اسم الگوها هم یکی‌از دیگر از امکان‌های نو در گوتنبرگ ۱۶.۹ میباشد. پیش از اینً قابلیت تغییر و تحول اسم یک سر مشق به‌شکل پیش‌فرض وجود داشت. البته یوزرها برای تغییر تحول اسم یک سر مشق، بایستی از ورقه دستکاری سر مشق بیرون گردیده و بعد از آن وارد کاغذ دیگری می‌شدند تا بتوانند اسم سرمشق را تغییر تحول دهند.
 
ولی در ورژن تازه گوتنبرگ، قابلیت تغییر‌و تحول اسم سر مشق فارغ از خروج از برگه دستکاری سر مشق مهیا گردیده‌است. بدین ترتیب، یوزرها می توانند به راحتی، اسم یک سر مشق را مستقیماً در درون به عبارتی ورقه بازنویسی سرمشق تغییر و تحول دهند که سبب سرعت‌بخشی در مراحل پیاده سازی تارنما می‌گردد.
 
همینطور امکان نسخه برداری‌برداری سر مشق (pattern duplication) نیز به طور شبیه منجر بهبود روند طراحی وب سایت گردیده است. این قابلیت و امکان سبب ساز می‌گردد که یوزرها بتوانند الگوهایی که تا قبل از اینً ساخته‌اند را به آسانی نسخه برداری کرده و مجدداً به کار گیری نمایند، که‌این نیز به بهبود فرایند پیاده سازی سایت امداد می‌نماید.
 
 
 
بیشتر بخوانید: “تکنیک Content first؛ محتوا تارنما شمارا پیاده سازی خواهد کرد!“
 
۳. هواخواهی از واحدهای نسبی در وردپرس
واحدهای نسبی (Viewport-Relative Units) در CSS اینترنت‌تارنما‌ها استعمال میشوند و به تعداد واحد یا این که اندازه قابل مشاهده از برگه در مرورگر یا این که نمایشگر اشاره دارا هستند. این واحدها به اندازه نمایشگر یا این که viewport بستگی دارا‌هستند و به طراحان این قابلیت و امکان را میدهند تا بعد ها و اندازه‌های متعدد صفحه ها اینترنت را با اعتنا به بعد ها متفاوت نمایشگرها و دستگاه‌های گوناگون بهبود بخشند. واحدهای نسبی معمولاً دربرگیرنده واحدهایی مانند “vw” پهنا نمایشگر (Viewport Width)، “vh” طول نمایشگر (Viewport Height) و “vmin” و “vmax” که به کوچکترین و مطرح ترین اندازه نمایشگر ارجاع دارا‌هستند، می شوند. این واحدها به طراحان این قابلیت را میدهند تا پیاده سازی‌هایی انعطاف‌پذیرتر و سازگار با اندازه‌های متعدد دستگاه‌ها ساخت نمایند.
 
در گوتنبرگ ۱۶.۹ این واحدها به طراحان اینترنت تجهیزات بیشتری را میدهند تا طرح‌های بهتری برای صفحه های اینترنت ساخت نمایند که در نمایشگرها با اندازه گوناگون، عالی به حیث بیایند.
 

تاریخچه و پیشرفت جوملا

جوملا برای نخسین بار در سال ۲۰۰۵ معرفی شد طراحی سایت در مشهد  و از آن فرصت به‌سرعت شناخته‌گردیده و پیشرفته میباشد. این CMS از آن مجال به صورت مداوم بهبود یافته و با اضافه شدن ماژول‌ها و پلاگین‌های متنوع، بضاعت و توان‌ها و امکاناتش به صورت دیده‌گیری ارتقاء یافته میباشد.

استارت پروژه جوملا و تاریخ تکثیر او‌لین ورژن
پروژه جوملا به دست گروهی از بسط‌دهندگان پایین اسم "مامبو" استارت شد و در سال ۲۰۰۵ به اسم جوملا (Joomla) تغییر و تحول اسم اعطا کرد. اولی ورژن قانونی جوملا در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و از آن مجال تاکنون، به‌روزرسانی‌ها و ورژن‌های نو این CMS به بازار عرضه می شوند.

تکامل و پیشرفت ماژول‌ها و پلاگین‌ها در حین مجال
یکی‌از خصوصیت‌های پر رنگ جوملا، امکان اضافه کردن ماژول‌ها و پلاگین‌های متنوع به اینترنت‌وبسایت میباشد. این پلاگین‌ها به اینترنت‌سازان قابلیت میدهند تا تجهیزات و قابلیت و امکان‌های ویژه‌ای مانند هیبت‌سازها، دکان‌های آنلاین، اسلایدشوها و بیشتر را به اینترنت‌وب سایت‌ها اضافه نمایند.
 

جوملا چیست: سیستم مدیریت محتوا برای وب‌سایت‌های قدرتمند

جوملا یکی سیستم‌های رئیس محتوا (Content Management System یا این که CMS) پرطرفدار در دنیای اینترنت میباشد که به وسیله یک جامعه تعالی توسعه طراحی سایت در مشهد  و گسترش دهندگان و عشق‌مندان به اینترنت پیشرفته میباشد. این CMS به اینترنت‌سازان و توسعه و گسترش‌دهندگان قابلیت و امکان می دهد تا فارغ از نیاز به علم عمیق اپلیکیشن‌نویسی، اینترنت‌وب سایت‌های پویا و قدرتمندی را تولید و مدیر نمایند.


التفات استعمال از جوملا در ساخت اینترنت‌وب سایت‌ها
در دنیای امروز، داشتن یک اینترنت‌وبسایت حرفه ای برای هر بیزنس یا این که شخصی ضروری میباشد. استعمال از یک سیستم مدیر محتوا مناسب قادر است به مدیران اینترنت‌وب سایت‌ها در ساخت، به‌روزرسانی و نشر محتوا یاری دهد. جوملا با خصوصیت‌ها و ابزارهای خویش، این مراحل را معمولی‌خیس و کارآمدتر می‌نماید.
 

پیغام گوگل برای محتوای تکراری

از طرف دیگر با زیاد شدن صفحه های وبسایت طراحی سایت در مشهد  زمانیکه رباتهای گوگل برای شناسایی و ایندکس آنان صرف میکنند ارتقاء می‌یابد، و با دقت به آنکه مجال معینی را در تارنما شما می باشند قابلیت و امکان پژوهش مجموع صفحه های و مطالب نو را نخواهند داشت. چون مجال خویش را صرف تحقیق نشانی ها و محتوای تکراری میکنند.

زمانیکه یک پیوند ورودی یا این که به عبارتی بک پیوند به یک ورقه با یک‌سری نشانی می رسد، قیمت آن به به عبارتی معیار تقسیم می گردد. بعبارت دیگر یک بک پیوند از شیت ای با پیج رنک 4 به وبسایت شما با دو نشانی متعدد (مانند http://site.com و http://www.site.com) همانقدر تاثیرگذار میباشد که یک بک لینک و پیوند از کاغذ ای با پیج رنک 2 به سایتی با نشانی یکتا.

مشخصا با کاهش درجه صفحه ها شما از گوگل و یا این که حذف صفحه ها ایندکس گردیده، بازدید شما به شدت کاهش خواهد یافت، اما در حالتی که از آغاز با همین سیستم درگیر به شغل بوده اید؛ شاید زحمات متعددی را هدر داده باشید و در شغل بازدهی و اعتبار وبسایت شما تا الان می بایست به مراتب بیشتراز این بوده باشد. فرض نمائید تعداد بازدید تارنما شما از روش گوگل به دو یا این که سه موازی ارتقا یابد، می‌پندارید تا چه معیار بر درآمد و بازدهی وبسایت شما اثر گذار میباشد؟
 

محتوای غیرتکراری چیست؟

محتوای غیرتکراری یا این که موءثر می توانند طراحی سایت در مشهد  برگرفته از سایر سایتها باشند اما موجب جریمه تارنما شما نگردند، برای اینکار می بایست اصول نگارشی و حق نسخه برداری رایت را رعایت نمایید.
متن یا این که پاراگرافی که بصورت نقل قسم در وبسایت میاورید حتی در‌صورتی‌که عینا اسکن باشد محتوای تکراری نخواهد بود، به شرطی که منبع آن را نیز بیان نمائید.
تصاویر سایتهای دیگر یا این که تصویری از وب سایت خودتان که در تعدادی کاغذ مصرف شده میباشد محتوای تکراری وجود ندارد چون هنوز گوگل قوی به ادراک و تشخیص آن وجود ندارد. البته عالی میباشد که تصاویر را با بیان منبع استعمال فرمائید تا بر اعتبار وب سایت خویش نزد گوگل و بینندگان وب سایت بیافزایید.
اینفوگرافیک و ویدیو هایی که با کدهای فراخوان درست و از مرجع مهم در وب سایت یا این که مطالب خویش قرار میدهید نیز هیچ سیرتکامل جریمه ای برای شما بهمراه نخواهد داشت.
اثر محتوای تکراری بر seo
معمولا زمانیکه روباتهای گوگل با محتوای تکراری و یکسان در یکسری وبسایت مواجه میگردند، نشانی معتبرترین تارنما و آن مطلبی که در تاریخ دیرین تری منتشر گردیده‌است را نماد می دهند و سایر را از دیده بیننده مخفی میکنند. فقط در شرایطی‌که از گوگل بخواهید حاصل پنهان گردیده را به شما نماد می‌دهد. در بعضا مفاد ممکن میباشد هر دو ورقه ی یکسان را از نتیجه ها خویش بیرون نماید. درین حالت مطالب شما ایندکس می شود، البته هیچ زمان به یوزرها سفارش نمی‌شود و جایی در حاصل گوگل نخواهد داشت.
 

صفحه فرود یا این که Landing Page چیست؟

پیش از هرچیز، از شما می خواهیم فکر کنید طراحی سایت در مشهد  در یک ضیافت می باشید. درین ضیافت، اشخاص مختلفی حضور دارا‌هستند و شما هم نسبتاًً کسی را نمی‌شناسید. نخستین سراغ چه کسی می روید؟ ملاک شما برای استارت رای زنی و شناخت با سایر افراد چیست؟

 
تجربیات آرم داده که بیشترِمان در لحظه‌ی ابتدا، مِلاکی به جز ظواهر آن فرد نداریم. اذن دهید نمونه را به صورت دیگری مطرح کنیم: از گذشته به شما اورده شده که می بایست با آقای کریمی کلام فرمائید، وی پزشک معالج کارشناس مغز و روان میباشد، 45 سال سن دارااست و یک اتومبیل ب‌.ام‌.و خصوصی 5 سوار می شود. این فرد به حیث شما چه شکلی میباشد؟ انتظار دارید با چه آدمی مواجه گردید؟ آیا قابلیت و امکان دارااست ظاهرش سبب ساز خواهد شد تصور کنید که در ارتباط فعالیت و رده اجتماعی وی به شما لاف آورده شده میباشد؟
 
بیشتر اشخاصی هم که برای اول توشه به اینترنت‌تارنما ما رمز می زنند اینگونه حالتی دارا‌هستند. آیا او‌لین ورقه‌‌ای که با آن مواجه میگردند با تصورات آنها منطبق دارااست؟ آیا جذب وب سایت ما خواهند شد یا این که شیت را بسته و دیگر به ما رمز نخواهند زد؟ چه عمل کنیم که اثر نخستین نیکی روی کاربر داشته باشیم؟ ما در اینگونه مواردی عبارت کاغذ فرود (یا این که به عبارتی Landing Page) را شنیده‌ایم. ولی این شیت فرود چیست و چه کاربردی داراست؟
 
به دنبال سعی کرده‌ایم به‌این سوال‌ها جواب دهیم؛ با ما یاور باشید! پیش از هرچیز، به یک تمجید میپردازیم.
 
شیت فرود یا این که Landing Page دقیقاً چیست؟
همانطور که در نظر گرفتن زده‌اید، ورقه فرود یا این که Landing Page، شیت‌ای معمولی و منقطع در اینترنت‌وب سایت شماست که به غرض جذب استفاده کننده یا این که یک تبدیل (Conversion) معمولی ساخته شده است. عامل این نامگذاری این میباشد که مخاطب نخسین بار با این ورقه مواجه گردیده یا این که به اصطلاح روی آن فرود می آید؛ صحیح مانند یک مسافر که اولی مقصدش باند فرودگاه میباشد و پس از پیاده شدن از هواپیما، زمان بازدید از شهر را خواهد داشت.
 
در اینجا اذن بدهید به مکان آنکه بگوییم ورقه فرود چیست، بگوییم که چه چیزی وجود ندارد. اهمیّت این توضیح در اینجاست که تعاریف گوناگونی از صفحه ها فرود وجود دارا‌هستند که تفاوت‌های متعددی با هم دارا هستند. به عنوان مثال، هر ورقه سابق در یک تارنما که بتوان روی آن "فرود آمد" لزوماً یک ورقه فرود وجود ندارد. بازارایاب‌های دیجیتال، فی مابین یک Landing Page و یک صفحۀ معمولی (برای مثالً اول صفحۀ یک وب سایت)، تفاوت قائل می باشند.
 
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 صفحه بعد