پیغام گوگل برای محتوای تکراری
از طرف دیگر با زیاد شدن صفحه های وبسایت طراحی سایت در مشهد زمانیکه رباتهای گوگل برای شناسایی و ایندکس آنان صرف میکنند ارتقاء مییابد، و با دقت به آنکه مجال معینی را در تارنما شما می باشند قابلیت و امکان پژوهش مجموع صفحه های و مطالب نو را نخواهند داشت. چون مجال خویش را صرف تحقیق نشانی ها و محتوای تکراری میکنند.
زمانیکه یک پیوند ورودی یا این که به عبارتی بک پیوند به یک ورقه با یکسری نشانی می رسد، قیمت آن به به عبارتی معیار تقسیم می گردد. بعبارت دیگر یک بک پیوند از شیت ای با پیج رنک 4 به وبسایت شما با دو نشانی متعدد (مانند http://site.com و http://www.site.com) همانقدر تاثیرگذار میباشد که یک بک لینک و پیوند از کاغذ ای با پیج رنک 2 به سایتی با نشانی یکتا.
مشخصا با کاهش درجه صفحه ها شما از گوگل و یا این که حذف صفحه ها ایندکس گردیده، بازدید شما به شدت کاهش خواهد یافت، اما در حالتی که از آغاز با همین سیستم درگیر به شغل بوده اید؛ شاید زحمات متعددی را هدر داده باشید و در شغل بازدهی و اعتبار وبسایت شما تا الان می بایست به مراتب بیشتراز این بوده باشد. فرض نمائید تعداد بازدید تارنما شما از روش گوگل به دو یا این که سه موازی ارتقا یابد، میپندارید تا چه معیار بر درآمد و بازدهی وبسایت شما اثر گذار میباشد؟