گاهی اوقات این احتمال وجود داراست که استفاده کننده، هنگام استیناف طراحی سایت در مشهد یا این که به کارگیری از اینترنت‌تارنما شما، سوالی برایش پیش بیاید یا این که برای استعمال از سرویس ها تارنما، نیاز به امداد داشته باشد. قرار دادن داده ها تماس در جای مطلوب، از مداقه بسیار متعددی شامل است و هر چقدر مخاطب شل‌خیس بتواند شماره تلفن یا این که ایمیلی از شما پیدا نماید و با شما تماس برقرار نماید، متکی بودن وی بیشتر جلب می‌شود.
 
 
فوتر وبسایت دیجی‌فرآورده
فوتر وبسایت جای قابل قبولی برای قرار دادن بخشی از این داده ها تماس میباشد. این داده ها می توانند مشتمل بر یک شماره تلفن، نشانی پست الکترونیک، هیبت و یا این که حتی چت جعبه آنلاین باشد. شماره تلفن خویش را می‌توانید با استعمال از دکمه‌های CTA به اکران بذارید تا استفاده کننده به‌راحتی بتواند با کلیک کردن بر روی آن، با شما تماس برقرار نماید.
 
۵) پیاده سازی فوتر بایستی با طراحی وب هم خوانی باشد
در صورتی‌که در ساخت سایت‌وب سایت شما از رنگ‌های آبی رنگ و سپید مستعمل میباشد، یک فوتر به رنگ قرمز‌رنگ حتماً مطلوب وجود ندارد. کارایی نمایید در پیاده سازی فوتر تارنما، از به عبارتی رنگ‌ها و فونت‌هایی که در بخش‌های دیگر تارنما به‌شغل رفته میباشد به کار گیری فرمائید.
 
 
فوتر وب سایت اسپارد
۶) رنگ پیوند‌ها می بایست بدیهی باشد
زمانی که در اکنون پیاده سازی فوتر می باشید، ترجیحاً رنگ لینک و پیوند‌ها را طوری تعیین فرمائید که با رنگ پس‌زمینۀ فوتر ضد و نقیض و به‌راحتی قابل مشاهده باشد؛ از جمله در‌حالتی که رنگ پس‌مورد فوتر شما تیره میباشد، بد وجود ندارد از رنگ سپید برای لینک و پیوند‌های به کار گیری فرمائید.
 
 
 
۷)  بخش‌های متفاوت فوتر را به‌خیر و خوبی سازماندهی فرمائید
احتمالا بخواهید داده ها متعددی را در نصیب فوتر قرار دهید و در قبال میخواهید نظم و ترتیب آن را هم نگهداری فرمایید.
 
در صورتی پیوند‌هایی که میخواهید لیست نمائید در یک سری تیم قرار میگیرند، آنان را مبتنی بر همین گروه‌بندی‌ها سازماندهی فرمائید. در شرایطی که فوتر تارنما شما مشمول قسمت‌های مختلفی میباشد (مثلا بخش ارتباطات، کانال‌های اجتماعی، هیبت روزنامه ایمیلی)، همت نمایید آن‌ها‌را به سیرتکامل‌ای سازماندهی نمایید که مخاطب در یک نگاه بتواند به بخش دلخواهش دست یابد.