طراحی هدر
سرویس ها سایت این نصیب معمولا در نوار سربرگ قرار داده میشه برای مثال اگه در حوزه مشاور بهینه سازی فعال می باشید میتونین این بخش یعنی مشورت بهینه سازی را در نوارسربرگ قرار دهید طراحی سایت در مشهد و یا این که در حالتی که سرویس ها دیگری مانند خرید هاست یا این که سرویس ها بهینه سازی دیگری هم دارین میتوانین چنانچه نوار سربرگ شما نا مرتب وجود ندارد این نصیب ها را هم در نوار سربرگ قرار دهید. و یا این که تحت عنوان تحت مورد های ساخت وب سایت قرار بدید.
داده ها تماس
کاربری که وارد وبسایت شما گردیده به هر دلیلی ممکن نیاز داشته باشه با شما تماس بگیره به همین خیال می بایست حواستون باشه که داده ها تماستون مثل شماره اساسی، پست الکترونیک در شکل قابلیت و امکان آدرستون رو در فهرست ناوبری قرار به این یااینکه یه آیتم به عنوان تماس با ما در فهرست ناوبری داشته باشین که مخاطب با رفتن به اون برگه بتونه به داده ها تماس با شما دسترسی پیدا کنه.
شبکههایعمومی
همون طور که میدونین شبکه های عمومی در دنیای بیزنس امروز مداقه ویژه ای دارا هستند و مقام خودشون رو میان عموم یافت کردن پس بهتره آیکون شبکههایمردمی تون رو درهدر قرار به این تا اگه استفاده کننده میخواد شما رو از اون طرز پیگیری کنه این قابلیت و امکان براش مهیا باشه.
مورد نام نویسی یا این که سابسکریپشن
چند از وبسایت ها بخش مقالهها و خبر ها داراهستند و مخاطب با نام نویسی در وب سایت این قابلیت رو پیدا میکنه از روش ایمیلی که براش پیامبر میشه از واپسین مقالهها و خبرها اگاهی پیدا کنه.
سبد خرید
اگه سایتی که دارین پیاده سازی میکنین فروشگاهی، میتونین موقع پیاده سازی هدر آیکون سبد خرید در هدر کلیه صفحه های قرار بدید اینجوری نرخ تبدیل سایتتون هم ارتقا پیدا میکنه کهاین از لحاظ seo و seo خیلی برای سایتتون خوبه در این زمینه تو نوشتهیعلمی های بعدیمون بیشتر براتون توضیح میدیم.
سوییچ تغییرو تحول لهجه
اگه سایتی که دارین صرفا کاربر های فارسی گویش نداره و اصطلاحا سایتتون چندین زبانه میباشد میتونین موقع پیاده سازی فوتر یک تب با تیتر تغییر تحول لهجه در آن قرار بهاین اینطوری همون نخستین مخاطب میتونه گویش تارنما عوض کنه و سرگردان نشه.
تصویر یا این که عکس
موقع پیاده سازی فوتر میتونین در نصیب میانی فوتر یه عکس از رئیس دلیل یا این که صاحب و مالک تارنما و یا این که یه تصویر عالی از مثال کاراتون قرار به این اینطوری میتونین بیشتر لحاظ مخاطبتون جلب کنین.
فهرست ناوبری
این مورد هایی که تیتر کردیم مثل شبکه های مردمی، تماس با ما، منزل ( کاغذ مهم )، سوییچ ( تغییر تحول گویش )، آیتم نام نویسی را میتونین دراین نوار قرار بهاین.
هنگامی دارین هدر سایتتون رو پیاده سازی میکنین لزومی نداره مجموع این مواقعی که گفتیم رو در هدر قرار بهاین، زیرا هدر وب سایت نا مرتب میشه و این آیتم ضمن اینکه ظواهر زیبایی نداره ممکن میباشد سبب گیجی و سردرگمی مخاطب بشه به علاوه تاثیرات فنی منفی هم داره یکیش این که، سبب هنگفت شدن تارنما میشه و سرعت بارگذاری شدن این نصیب بالا میبره و این مورداز حیث گوگل یک امتیاز منفی برای وبسایت شما در حیث گرفته میشه، چون به احتمال زیاد استفاده کننده درانتظار بارگذاری شدن وبسایت نمیمونه و وبسایت شما رو رخنه میکنه و این خروج همانگونه که می دونین به نظر بهینه سازی به وبسایت شما جراحت میزنه و امتیاز ساییتون رو ذیل میاره. پس کارایی کنین تا جایی که قابلیت و امکان داره اصول پیاده سازی فوتر رو رعایت کنین.