نبایدهایی درباره استفاده از پاپ آپ در موبایل
کمپانی گوگل در قسمت راهنمای Webmaster Blog از برنامه نویس ها درخواست مینماید که پاپهای تبلیغاتی را به طور هدفمند برای یوزرها فردیسازی نمایند طراحی سایت در مشهد تا استفاده کننده با محتوای اسپم و آزاردهنده روبرو نشود. برای حصول داده ها بیشتر سفارش میکنیم نوشتهعلمی بهینه سازی گوشی را در تارنما وبسیما رسیدگی نمایید.
گوگل جریمه رنج برای آن مجموعه از اینترنتوبسایتهایی که از پاپ آپهای تحت به کارگیری مینمایند در حیث گرفته میباشد:
پاپ آپ فورا بعداز ورود به کاغذ به مخاطب نمایش داده می شود.
پاپ آپ محتوای شیت وب سایت را نهفته مینماید و دسترسی به محتوای مهم نیست.
پاپ آپ تک تک فضای ورقه را پوشش میدهد.
18 ضابطه اصلی برای به کار گیری درست از پاپ آپ
رعایت این مقررات موجب میشود که نرخ تبدیل پاپ آپ شما بیشتر گردیده و استانداردهای متبوع گوگل که بر بهینه سازی وبسایت نیز تاثیرگذار می باشند رعایت گردد.
هیچوقت سوای مقصود از پاپ آپها به کارگیری نکنید به این دلیلکه اینکار سبب میشود وقت یوزرها گرفته گردیده و در سود پشت گرمی آنان را از دست بدهید.
پاپ آپ را به گونه ای پیاده سازی نمائید که از حیث ظاهری با وب سایت شما هماهنگ باشد.
ریسپانسیو بودن پاپ آپ یک دستور ضروری در طراحی وب به حساب میآید.
از متن های کوتاه و مصرح به کار گیری فرمائید.
دکمه یا این که پیام شما در پاپ آپ می بایست بدیهی و در دسترس باشد.
در تهیه نمودن داده ها یوزرها خویش زیادهروی نکنید و صرفا نشانی نشانی اینترنتی آنانرا اخذ نمایید.
محتوای پاپ آپ بایستی با محتوای جان دار در کاغذ مرتبط باشد.
به یوزرها مجال کافی برای پژوهش تارنما بدهید و تا مکان ممکن از پاپها در ورقه اولیه تارنما خویش استعمال نکنید.
همسو با مقررات گوگل در پاپ آپ گوشی (اشاره گردیده در ابتدا) تکان نمایید .