یافتن الگوها در هوش مصنوعی چیست؟
یک دانشمند بهتر در حوزه دانش داده داده، قادر است طراحی سایت در مشهد صرفا با نگاه کردن به اعطا کردهها بگوید: “احتمالا این الگوریتمی میباشد که بایستی با آن آغاز کنیم.” البته این مراحل میباشد که دادهها را بدست می آورد و الگوریتمها را در آن اعمال مینماید. شما بایستی امیدوار باشید که الگوریتمها آغاز به یافت کردن الگوها نمایند. مورد ها به کار گیری از هوش تصنعی در یک یا این که چندین گزینه از هفت الگوی رایج قرار می گیرند.
این هفت سرمشق عبارتند از:
فردی سازی بیشتراز حد
سیستمهای خودمختار
تجزیه و نظارت پیشبینی
حمایت تصمیم
تعاملات مکالمهای
الگوها و ناهنجاریها
سیستمهای تشخیص و سیستمهای مقصود پایه
مثلا، یک الگوریتم میتواند الگویی مانند “تقلب/ریسک” را پیدا نماید که علامت میدهد تمامی چیز غیر معمول یا این که آیتم انتظار میباشد.
رینگ برخورد در هوش تصنعی چیست؟
یک تفاوت مهم دیگر که میان هوش تصنعی و مصنوعی و قابل انعطافافزارهای بی آلایش سنتی وجود دارااست، این میباشد که اپ هیچوقت تغییرو تحول نمینماید. ما اپلیکیشن را میسازیم، آن را عرضه میکنیم و تنها بارها و بارها به عبارتی کاری که به اوگفته گردیدهاست را جاری ساختن میدهد. ولی وقتی که در طبیعت ظواهر خواهد شد، تاهنگامیکه بشر آن را آپ تو دیت نکند، تغییری نخواهد کرد ولی هوش تصنعی تغییرو تحول مینماید. برای مثال یک ماشین با هوش تصنعی از یک دوراهی عبور مینماید و ممکن میباشد چیز جدیدی کشف نماید. ممکن میباشد خودرویی را پیدا نماید که در مسیر به دور راهی به غلط جنبش مینماید. و به محض اینکه مشخص و معلوم خواهد شد چه کاری را می بایست جاری ساختن دهد، دادههای جدیدی بدست آورده میباشد. هوش تصنعی و مصنوعی حتی بعداز اینکه تکثیر یافت نیز به یادگیری ادامه می دهد.
این روشی وجود ندارد که قابل انعطاف افزارهای ساده با آن عمل مینمایند. بلکه اپلیکیشن هوش تصنعی بهاین شکل شغل مینماید. اپ هوش تصنعی و مصنوعی خویش را بهبود می دهد.
رینگ برخورد یک چرخه فارغ از نقطه پایان میباشد که به صورت تحت میباشد:
هوش تصنعی اقدامات مخاطب و رویدادهای سیستم را مشاهده مینماید و دادهها را برای تجزیه و بررسی گردآوری مینماید.
هوش تصنعی این دادهها را در قبال روندهای تاریخیو در شکل ضرورت دادههای منابع دیگر، تجزیه و بررسی مینماید.
هوش تصنعی و مصنوعی حاصل را حدس کرده و اقدامات خاصی را پیشنهاد مینماید.
رینگ مجدد استارت میگردد. سیستم مبنی بر واپسین برخورد به اصلاح سفارشهای خویش ادامه میدهد(چه مخاطب پیشنهاد را پذیرفته باشد و چه نپذیرفته باشد و آنچه آنگاه پیش آمده میباشد).