بهترین نکات درباره طراحی صفحه محصول
7_ از مشتریان قبل یاری بگیرید
پژوهش ها در سطح اینترنت انگلیسی طراحی سایت در مشهد علامت داده که حدود 95 درصد از مخاطبان پیش از خرید کردن، نظرها مشتریان قبل را تحقیق مینمایند و بهاین ایده ها از توضیحات فروشندگان پشت گرمی بیشتری داراهستند. شاید برایتان دیدنی باشد یکیاز دلایل توفیق دیجی متاع هم دقیقا همین بود که در تمامی صفحه های محصولاتش تعداد متعددی حیث وجود داشت و عملا یوزرها از آن تحت عنوان یک منبع انتقاد منصفانه مال به کارگیری میکردند!
با دقت به عنایت نظرها، سفارش می کنم در ورقه مال، نظرها مشتریان راضی را قرار بدهید. این ایده ها می توانند به طور اسکرین شاتهایی از چت، صوت و حتی کلیپ باشد. تحت عنوان مثال، تصویر ذیل را ببینید:
این تصویر برگه مال عصر فراگیری فروش اینترنتی تارنما نوین میباشد. همان گونه که مشاهده میکنید، بخشی از شیت به اکران نظرها مخاطبان عصر تخصیص پیدا کرده که خب به طبع روی خرید مشتریان اثر داراست. در نوشته ی علمی «مداقه فوقالعادۀ نظرها آنلاین یوزرها + 4 ترفند» بیشتر در زمینه ی عنایت ایده ها یوزرها توضیح دادهایم.
8_ پذیرش اجتماعی را دستکم نگیرید
دانشمندان روانشناسی می گویند ما آدمها عشق و علاقه داریم تعیینهایی داشته باشیم که پیش از خودمان اشخاص دیگری آن را ایفا دادهاند. برای مثال ترجیح می دهیم به سراغ فست فودی برویم که 10 نفر جلو دربش صف بستهاند تا آن رستورانی که یک مشتری هم ندارد. در واقع نام این خصلت ما بشرها، پذیرش اجتماعی میباشد.
جذاب اینجاست که شما میتوانید از این قضیه در صفحه ارایی کالا برای ارتقاء فروش به کار گیری نمایید. چطور؟ در واقع می بایست هر چیزی که میتواند به مخاطبان اثبات نماید این متاع را پیش از این تعداد نفرات متعددی خریدهاند، در برگه قرار بدهید. برای این که با اثر این طرز روی فروش تولیدها بیشتر آشنا گردید سفارش می کنم نوشته ی علمی «تأثیر اعجاز آسای پذیرش اجتماعی یا این که social proof در فروش» را تحقیق فرمایید.
از جمله دیجی جنس در صفحه های محصولش تعداد مشتریان مال، تعداد نظرها و... را به صورت آماری نماد می دهد:
9_ به مکان سرگردان کردن کاربر، بیشفروشی فرمائید
سالها پیش در یک دکان مواد غذایی تحقیقی راجعبه اثر تنوع مال در فروش اجرا شد که نتیجه ها جالبی داشت. دراین رسیدگی آغاز در یک قفسه حدود 24 نوع مربا قرار دادند و داده های عددی فروش را رسیدگی کردند. بعد در مرحله دوم تنوع مرباها را از 24 به 8 عدد کاهش دادند و مجدد داده های عددی را رسیدگی کردند.
سود شگفتانگیز بود: مخاطبان از قفسهای که تنوع کالای معدودتری داشت، بیشتر خرید کرده بودند! در واقع این استیناف نشانه بخشید که تنوع بالا خیر فقط سبب ارتقا فروش نمی شود، بلکه منجر می گردد مخاطبان سردرگم گردیده و از خرید پشیمان شوند.
با دقت بهاین مسئله، توصیه میکنم به جای این که در ورقه کالا پیوند تعداد متعددی کالا مرتبط را اکران بدهید، تنوع را نادر کرده و درپی به پندار بیشفروشی باشید! در استراتژی بیشفروشی، شما لینک و پیوند محصولاتی را در شیت کالا قرار میدهید که بهنوعی کامل کننده آن میباشند. به عنوان مثال در کنار یک کیسه خواب، پیوند محصولاتی مثل کبریت مسافرتی، لامپ قوه سفری و... را قرار میدهید.
10_ کاربر را رها نکنید
دراین دو سه سال قبلی به جهت ارتقاء تحریم و نوسان بها دلار، خیلی از مغازهداران اینترنتی در حفاظت محصول ها خودشان به خلل خورده و دائما با اختلال ناموجود شدن آنها روبرو میباشند.
خب در شرایط معمولی صاحبان دکانهای اینترنتی در شکل اتمام موجودی، ناموجود بودن فرآورده را به مخاطبان اگاهی می دهند. ولی یک ایده خوب این میباشد که در صفحه های جنس فرمی قرار بدهید تا مخاطبان نشانی اینترنتی یا این که شماره تماسشان را در آن بنویسند. براین اساس به محض مو جود شدن فرآورده این زمینه را به آنان استحضار داده و احتمال خریدشان را ارتقا میدهید.